sobota, 8 listopada 2014

Świątecznie...

Dawno mnie tu nie było... Niestety dopadła mnie typowa złośliwość rzeczy martwych. Kiedy w końcu zdecydowałam się na bloga, to zepsuł mi się aparat i nie miałam czym robić zdjęć. Ale przez ten czas nie próżnowałam. Przez kilka dni wzbogacałam mój domowy ogródek. Uzupełniłam zapasy moich ukochanych stokrotek i trochę poeksperymentowałam z innymi kwiatami. Swoim przydomowym ogródkiem pochwalę się przy innej okazji. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami świątecznymi kartkami. Odzyskałam aparat :) !!!
Któregoś dnia przeglądałam blogi i mimo jeszcze wczesnej pory, zaczęły się już pojawiać kartki świąteczne. I pomyślałam sobie, że może i ja spróbuję. Scrapbookingiem zajmuję się od niedawna, więc wiele rzeczy jest dla mnie nowością. W tym właśnie kartki bożonarodzeniowe. Do tej pory nie miałam okazji ich zrobienia. Bardzo podobają mi się kartki przestrzenne, z dużą ilością kwiatów. Ale jak taką kartkę włożyć w kopertę i wysłać bliskim naszą Pocztą Polską? Swoje pierwsze kartki świąteczne bardzo chciałam podarować rodzinie, która mieszka dość spory kawałek drogi ode mnie, no więc tylko poczta... Z wielkim bólem pożegnałam kwiaty. Starałam się zaprojektować takie kartki, które będą na tyle płaskie, aby bez problemu zmieściły się w kopercie i dotarły w jako takim dobrym stanie. Myślałam, myślałam... i oto co wymyśliłam... Trochę ich jest, bo jak zrobiłam pierwszą, to tak mi się to spodobało, że nie mogłam przestać... I to jeszcze nie koniec, będą następne.


Moje pierwsze świąteczne kartki :)



















Może ktoś będzie miał dla mnie jakieś rady, chętnie skorzystam.

Pozdrawiam serdecznie!



2 komentarze:

  1. Bardzo ładne kartki, takie różnorodne. A kwiatki robisz przepiękne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Miło mi, że mnie odwiedziłaś. Zapraszam częściej. Pozdrawiam.

      Usuń