sobota, 18 października 2014

Urodziny w brązach i bieli

Dzisiaj następny zestaw kolorów, brąz i biel. Tak sobie pomyślałam, że ta para idealnie wpisze się w wyzwanie PWC Motyw drewna i kolory. Do tej kartki wykorzystałam jeszcze 4 kwadraty i 2 media. I oto proszę co wyszło:












Do zrobienia tej kartki użyłam papieru Kolorowa Łąka, tekturki ramka, która pełni rolę czwartego kwadratu, literki i mini motylki, które usiadły na gałązce znalezionej w parku podczas spaceru z synkiem. Urodzinowego stempla, oczywiście tuszu i do stempli, i do wytuszowania poszarpanych brzegów papieru. Kwadraty potraktowałam farbą akrylową i stemplem do tła. Pojawiły się również perełki w płynie. No i wykrojniki: Marianne D liście LR0192,  Gałązka i kwiatki LR0256.
Kwiaty to moje domowe stokrotki. Zrobiłam je z papierowych serwetek wykrojnikiem  Cheery Lynn Design. Środki to drobno pocięta dratwa. Do tego wstążeczki i kawałek dratwy na kokardę, ozdobniki do bukietu - kule i grona. I kupne kwiatuszki w środku kartki...

Cztery kwadraty są, motyw drewna - gałązka i papier - jest, media - farba, tusz, perełki w płynie - są.
 
W takim razie...

Urodzinowy bukiet trafia na wyzwanie:


Aktualne wyzwanie DT:




3 komentarze:

  1. śliczna, wypasiona detalami :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i energetyczna karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar ;-D

    OdpowiedzUsuń