czwartek, 9 października 2014

Pierwsze wakacje mojego syna. Podziękowania dla taty.

Moje ukochane góry. Beskid Żywiecki, Babia Góra. Tam spędziliśmy tegoroczne wakacje. Bartosz miał dopiero 7 miesięcy, ale spisywał się rewelacyjnie. Wycieczka w góry bardzo mu się podobała. Trochę w wózku, trochę w nosidełku... Dał radę. U tatusia na plecach wędrowało się najlepiej, tyle ciekawych rzeczy dookoła... Trochę się tatuś nadźwigał. Zastanawiałam się jak utrwalić tak piękne chwile i oto co stworzyłam...


papier z kolekcji Fly Away
papier czerpany Namaste
tusz Distress Black Soot
mini dziurkacz nutka
moje stokrotki:
środki zrobiłam z drobno pociętej żółtej serwetki



ćwiek Me to You
mini dziurkacz motylek

kwiatek - dziurkacz ozdobny 2,5 cm wycięłam z papieru wizytówkowego ecru i potuszowałam brzegi tuszem Distress Vintage

wkrojniki:
Crafts Too

wykrojnik Marianne Design LR0128


wykrojniki Marianne Design LR0116

zielony kwiatek wycięłam z papieru czerpanego Namaste wykrojnikiem  Sizzix Flower Dogwood




Pracę zgłaszam na wyzwanie:





oraz




Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam.






























2 komentarze:

  1. Świetny sposób na zachowanie wspomnień z tak udanej wyprawy! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń