piątek, 17 października 2014

Ślub w pastelach.

Już od jakiegoś czasu chodzą za mną różne zestawienia kolorów, siwy z pastelowym różem albo czarny z malinowym sorbetem, albo brąz z bielą... Poszperałam w wyzwaniach i wyszperałam. Na jednym blogu temat, na innym paleta barw. Jak zobaczyłam te kolory, nie mogłam się oprzeć, jakby na mnie czekały... I jeszcze dwa inne wyzwania, które do mnie przemówiły, mapka, dzięki której moje stokrotki znalazły swoje miejsce i litery, dzięki którym pobawiłam się stemplem (tekst do tła) i mogłam wykorzystać odkryte ostatnio tekturki i kartka stworzyła się sama.















Tym razem cztery wyzwania:










Bardzo dziękuję pomysłodawcom wyzwań. Jesteście nieocenioną skarbnicą inspiracji!




8 komentarzy:

  1. Obłędna! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kwiecista kartka ;)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, spokojna szarość i energia kolorków! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap-Map!

    OdpowiedzUsuń