poniedziałek, 30 marca 2015

Stemple do kolorowania na Wielkanoc.

Kiedy przeglądałam scrapowe sklepy moją uwagę przykuwały stemple do kolorowania. Jestem nimi zachwycona, Magnoliowa Tilda, Daisy Marianne Design... są cudne! Kusiło mnie,żeby spróbować. Wielkanoc okazała się świetnym pretekstem. Pomyślałam sobie, że spróbuję swoich sił w tej nowej metodzie przy tworzeniu kartek wielkanocnych. Nie udało mi się dostać wielkanocnej Tildy, ale jest tyle innych ślicznych stempli... Zakupiłam stemple, copici, przekopałam internet aby poznać podstawowe tajniki kolorowania i cieniowania, i do dzieła...

Dzisiaj prezentuję moje pierwsze kroki w kolorawaniu stempli.
Na początek dziewczynka i wielkanocny króliczek


Whimsy Stamps - Bunny's Choice EB1040

Karteczkę posyłam na wyzwanie:




Papier z Artystyczny: Annabelle's Garden
motylek z dziurkacza Martha Stewart
E00, E11, E21, E35, E37
R20
RV02, RV06, RV 21, RV23
G07, G14
V15, V17
C1, C2
BG05
Y08

Pozdrawiam kolorowo i życzę tygodnia owocnych przygotowań do świąt w radosnej, rodzinnej atmosferze :)

3 komentarze:

  1. przeurocza :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pomalowany stempelek. Bardzo ładna interptetacja craftbarowego wyzwania. Dziękuję za udzial w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń