poniedziałek, 9 marca 2015

Lalka - powrót do dzieciństwa...

Kiedy byłam małą dziewczynką były takie papierowe lalki do zabawy. Może pamiętacie... Miały całe zestawy ubrań z zaginanymi prostokącikami. Nakładało się takie ubranie na lalkę i zaginało na niej te prostokąciki. Bardzo lubiłam te lalki. Były to moje pierwsze stylizacje. Teraz już nie ma takich zabawek dla dzieci...
Ale na całe szczęście są lale Primy!!! I wcale nie dla małych dziewczynek! Całkiem już duże dziewczynki mogą powrócić do dzieciństwa i przy okazji kreatywnych kartkowych czy tagowych projektów mogą pobawić się  lalami i wystylizować je jak tylko dusza zapragnie.
Kiedy te lale wpadły w moje ręce nie mogłam się od nich oderwać. Są cudowne!!!
Dzisiaj zaprezentuję moją pierwszą stylizację lali Julie Nutting. Od jakiegoś czasu moją ulubioną, letnia sukienka i kozaki. I ulubiony kolor ecru, tym razem w połączeniu z dzinsowym odcieniem niebieskiego.
Jak tylko dorwę gdzieś taki materiał, to uszyję sobie taką sukienkę na lato :) Bo kozaki już mam, typowo letnie, ażurowe, oczywiście w kolorze ecru :)
Zapraszam do oglądania.





Tagową kartkę podaruję koleżance z życzeniami imieninowymi. Niebieski to w tym roku jej ulubiony kolor. Mam nadzieję, że ta forma imieninowej kartki przypadnie koleżance do gustu...

Ciało i włosy Primowej lali pokolorowałam Copicami: E00, E11, R20, E37, E35, E 21.
Tag Primowy, podstęplowałam go trochę dwoma stęplami, tusz Distress Vintage Photo. Wykrojniki serwetki Marianne D. Mały tag i listki Magnoliowe. Stokrotki z domowego ogródka. Sukienka to papier o strukturze lnu firmy First Edition It is a boy!.

Moja lala wędruje na wyzwanie:


http://artimeno.blogspot.ie/2015/03/wyzwanie-33-lalka.html

W związku z moim ulubionym kolorem:


AKTUALNE WYZWANIE

I w związku z tym, iż jestem kobietą i uwielbiam bawić się modą i wszelaką stylizacją:


http://cherrycraftpl.blogspot.ie/2015/03/wyzwanie-4-kobieta-byc.html

Kocham być kobietą, choć w tej chwili jestem bardziej mamą niż kobietą... ale tylko chwilowo. Dzieci tak szybko rosną...:)



Pozdrawiam pasjonatki Primowych lal, wszystkie zaganiane mamy i wszystkie kobiety, bo tak cudownie

Kobietą Być!!!

Miłego tygodnia:)

7 komentarzy:

  1. śliczny - najbardziej podoba mi się sukienka wyszła - taka wiosenna :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, bogata w dodatki praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och te lale Primy, pięknie wyglądają na kartkach:)
    Twoja tagowa praca jest piękna - taka zrobiona ze smakiem:)
    anias/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna leka praca w cudnie skomponowanych kolorach i dodatkach

    Goja/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wszystkim dziękuję za miłe słowa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń