środa, 22 kwietnia 2015

Życzenia urodzinowe w pudełku...

Zbliżają się urodziny Mamy Chrzestnej mojego najmłodszego synka. Życzenia urodzinowe zamknęłam w pudełku. Ukryłam w nim również wiersz Wisławy Szymborskiej Portret Kobiecy. Mam nadzieję, że ta forma życzeń przypadnie jubilatce do gustu...












Wykrojniki Świat Pasji:
serduszko Joy
motylki dziurkacz Martha Stewart
różyczki przydomowe z papieru czerpanego Namaste

Urodzinowe pudełeczko wędruje na wyzwanie:






Zapraszamy na nowe wyzwanie!

Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam słonecznie :)



5 komentarzy:

  1. Witam serdecznie. Proszę o zmianę linku do pracy na blogu Białe Kruczki. Pod zgłoszeniem otwiera się wyzwanie w innym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, dopracowane w każdym calu pudełeczko :-) W imieniu DT Białe Kruczki pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca śliczna, jednak albo mi szwankuje internet albo zdjecia niektóre są wyjątkowo zamazane. Dla lepszego odbioru bym je poprawiła :) Pozdrawiam DT Craftfun!

    OdpowiedzUsuń